همتی گفت: در ۲۴ گذشته، ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به پنج هزار و ۷۳۷ نفر رسید.
کد خبر: ۹۸۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 18 August 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان:«عبدالرسول همتی»، امروز (چهارشنبه 27 مرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان به 381 هزار و 981 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 گذشته، 30 بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به پنج هزار و 737 نفر رسید.

همتی اعلام کرد: از پنج هزار و 204 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان فارس بستری هستند حال 418 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 333 هزار و 373 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون بهداشت این دانشگاه اعلام کرد: انجام واکسیناسیون کرونا در فارس در روزهای تعطیل هم ادامه دارد و تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۴۷ هزار دوز واکسن علیه بیماری کرونا به مردم استان فارس تزریق شده که با ورود محموله جدید واکسن از وزارت بهداشت، این امر سریع تر انجام می شود.

وی با اشاره به رنگ بندی کرونا در فارس گفت: 32 شهرستان فارس دارای وضعیت قرمز هستند و مردم در این وضعیت بحرانی به ویژه در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، باید پروتکل های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار